BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Vari |
Geplaatst op dinsdag 23 december 2014 15:14 |
||||
Deze serie heeft seizoen één er op zitten! Wat mij betreft zeker een sterke serie. Een fijne rode draad met veel drama, moet je wel van houden. Tijdens de gevechten leefde ik op een bijzondere manier mee! Mocht er een nieuw seizoen komt ben ik benieuwd hoe de seksuele voorkeur van Nate samengaat met een stoere sport als MMA. |
||||
Vari |
Geplaatst op dinsdag 23 december 2014 15:17 |
||||
Even een rectificatie op mijn vorige post. Ik lees net dat er 20 nieuwe episodes bij gaan komen! 10 in de herfst van 2015 en nogmaals 10 in 2016. Goed nieuws dus! Vari wijzigde dit bericht op 23-12-2014 om 15:18, totaal 1 keer bewerkt |
||||
hdvr |
Geplaatst op dinsdag 23 december 2014 17:00 |
||||
Ik zit nog te twijfelen, ik heb de serie wel binnengehengeld. |
||||
kaychamps |
Geplaatst op dinsdag 23 december 2014 17:40 |
||||
Heb gister deze serie afgerond en ben blij dat ik deze serie tot nu toe volg.. Waren een hoop open eindjes, waardoor er nog genoeg voer is om op door te gaan in deze serie.. Vond het persoonlijk leuk dat een sport als MMA nou is in beeld wordt gebracht en ook zeker op een iets donkere manier, waardoor je als kijker goed kan meeleven.. Quote: Vind het persoonlijk wel meevallen hoeveel vechtscenes erin zitten. Er spelen zich wel genoeg scenes af in de sportschool, maar het aantal grote gevechten zijn op 1 hand te tellen. |
||||
Markidd |
Geplaatst op vrijdag 02 januari 2015 02:15 |
||||
Als enorme fan van MMA verwachte ik hier niet heel veel van, aangezien de meeste films over MMA waardeloos zijn. Ik heb nog niet het hele seizoen gezien maar ik vind het een goede serie! Verhaal is goed, acteurs zijn goed, eindelijk iets op tv wat over MMA gaat en niet waardeloos is. Ik ben trots op mijn Endemol collega's uit de USA. Quote: Een beetje vreemd... het gaat over Mixed Martial Arts! Als je niet van vechstscenes houd waarom ga je in godsnaam een serie bekijken wat gaat over een vechtsport. Markidd wijzigde dit bericht op 02-01-2015 om 02:16, totaal 3 keer bewerkt |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 06 oktober 2015 07:06 |
||||
Seizoen 2 staat alweer voor de deur.. Vincit omnia veritas! |
||||
Donovanray |
Geplaatst op donderdag 15 oktober 2015 21:13 |
||||
Naast True Detective en Fargo was dit mijn nummer 3 van vorig jaar. Heb weer super veel zin in het tweede seizoen. Helaas is het lastig kijken in Nederland. Waar blijft de blu-ray release? Valar Morghulis... Valar Dohaeris... |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|